Nieuwe brand identity voor CHIO Rotterdam

Vandaag werd tijdens de bijeenkomst van de business club Vrienden van het CHIO, de nieuwe huisstijl van het CHIO Rotterdam geïntroduceerd. Na de succesvolle Longines FEI Europese Kampioenschappen van afgelopen jaar breekt voor het CHIO Rotterdam een nieuw tijdperk aan waarin het evenement focust op de mix van topsport en beleving. Daar hoort een nieuwe frisse uitstraling bij.
“Wij willen met het CHIO Rotterdam mensen inspireren met topsport, kennis delen, relevante ontmoetingen en maatschappelijke betrokkenheid,” zegt Ron Voskuilen, algemeen directeur van het CHIO Rotterdam. “Dat doen we vooral door innovatie en aandacht voor talent en natuurlijk met ons Rotterdamse DNA als uitgangspunt. Deze nieuwe huisstijl is het eerste zichtbare element van de weg die we samen inslaan.”
De nieuwe huisstijl is ontwikkeld door Nine Creative Agency en werd feestelijk onthuld op de motorkap van een van de fraaie BMW’s in de showroom van Breeman BMW waar de Vriendenbijeenkomst vandaag plaatsvond. Ook op de website en andere online kanalen is de nieuwe branding inmiddels te vinden. In de aanloop naar het CHIO Rotterdam 2020 (van 18 t/m 21 juni) zullen alle andere uitingen de nieuwe huisstijl krijgen.