Vrienden na 10 jaar nog springlevend

DSC 1859

De Vrienden van het CHIO Rotterdam vieren dit jaar hun 10-jarig jubileum. De business club die bestaat uit zo'n 120 leden is echter nog springlevend. Dat bleek wel tijdens de bijeenkomst gisteren in de Grandstand Rotterdam waar de opkomst weer groot was. Vrienden van het allereerste uur, F. van Lanschot Bankiers, Drukkerij G.B. van 't Hooft, Doornbos Equipment, Loyens Loeff en Mazars werden in het zonnetje gezet en ontvingen ter gelegenheid van hun 10-jarig lidmaatschap een authentieke CHIO stalplaat. Voorzitter Pieter Baan introduceerde Maes &Luneau Executive Search, De Vraagbaak Groep, Detron ICT en Postillion Convention Centre WTC Rotterdam als nieuwe leden en stelde Yvonne Sorensen voor als nieuw bestuurslid.

Algemeen Directeur Jan de Mooij blikte vooruit op het komende 68ste CHIO Rotterdam met speciale Vrienden activititeiten op donderdag en vrijdag.

Daarna was het woord aan Jannelieke Aalstein van Rotterdam Partners. De aanwezigen, voor een groot deel ondernemers uit de regio, luisterden geboeid naar de koers die Rotterdam Partners sinds 2011 met vaart om Rotterdam breed op de kaart te zetten. En met succes, kijk maar naar alle internationale lijsten waarin Rotterdam de laatste tijd een topvermelding heeft. Dat gebeurt niet zomaar. We moeten samen 'het verhaal van Rotterdam vertellen'.

Rotterdam Partners wil daar graag bij steunen door

  • inspirerende verhalen en beelden ophalen uit de stad en vrij beschikbaar te stellen
  • Bedrijven aan te moedigen om de stad Rotterdam in hun promotie-uitingen te gebruiken en zo de stad te promoten(Feyenoord, Erasmus MC, Rabobank)
  • een Rotterdam Branding Toolkit beschikbaar te stellen met vrij te gebruiken verhalen, beelden en video
  • onder de vlag van #MakeitHappen samen de Rotterdamse mentaliteit uit te dragen

Het CHIO Rotterdam en Rotterdam Partners werken daarbij al nauw samen. Rotterdam Partners is lid van de Vrienden van het CHIO en Sociëteit Schoufour en ziet kansen om het CHIO Rotterdam steviger in te zetten als community/platform om de hippische markt (met een economische waarde van ca. 1,5 miljard Euro) te verkennen en slimme combinaties van business netwerken in te zetten. Daarbij fungeert de stad als decor en biedt de mooie Grandstand onderdak aan diverse evenementen, zoals het Red Carpet Dinner en de recente ontvangst van de Handelsdelegatie uit Dubai.

Tenslotte werd door loting bepaald welk vrienden logo dit jaar op de vrijwilligerskleding van het CHIO Rotterdam afgebeeld is. Tijdens het 68ste CHIO Rotterdam krijgt het logo van Four Top ICT een prominente plek op de kleding.

Belangstelling voor de Vrienden van het CHIO? Klik hier voor meer informatie over deze business club.

  • Deel dit artikel