Uit hetzelfde zakelijke hout gesneden

DSC 8884

In de afgelopen 10 jaar is het entertainment in het Stroodorp na afloop van de sport tijdens het CHIO Rotterdam een vaste waarde geworden binnen de formule van het hippische evenement. Ook tijdens de afgelopen editie was het tot laat gezellig met de muzikale klanken van Leona Philippo, PopGun en de 3 J’s.

AT bookings verzorgde voor het tweede jaar als entertainment partner de optredens. “Vorig jaar was het even aftasten maar dit jaar hebben we een goed programma gepresenteerd,” aldus Erwin Sjoerdsma, managing director van AT bookings. “Ik heb van alle kanten positieve reacties ontvangen, van het publiek, de organisatie en van de optredende artiesten. Ook op Facebook waren de reacties lovend. Voor ons is het CHIO een prachtig evenement om te laten zien dat we voor ieder budget een beleving aan een evenement kunnen toevoegen.” Sjoerdsma ziet veel kansen in de 12-maanden aanpak van het CHIO Rotterdam en het mooie zakelijke netwerk: “Je ziet dat de CHIO-organisatie de lat elk jaar hoger legt en dat het evenement al lang geen Rotterdams feestje meer is maar echt een landelijke uitstraling heeft. Die ambitie past ons wel, het CHIO Rotterdam en AT bookings zijn uit hetzelfde zakelijke hout gesneden!”

  • Deel dit artikel