Euler Hermes maakt kennis met kansen CHIO Rotterdam

Rsz bsf2737 ned zenith sfn dubbeldam jeroen

Voor Niels de Bever, verantwoordelijk voor Market Management & Customer Service bij kredietverzekeraar Euler Hermes wordt het komende CHIO Rotterdam een proef om de zakelijke kansen van het evenement te ontdekken.

“Ons moederbedrijf Allianz heeft zich al sinds enige jaren verbonden aan het CHIO Rotterdam. Zo heb ik het zelf leren kennen. Het is een mooi evenement met een heel specifieke sport en uitstekende mogelijkheden om relaties te ontvangen en te netwerken. Dat is voor onze branche waarbij klantenwerving toch een intensief en persoonlijk proces is, heel geschikt. We gaan kijken tijdens het komende CHIO of het werkt.” Dat doet De Bever door op de verschillende dagen relaties uit te nodigen, maar ook door een introductie bij de Vrienden van het CHIO Rotterdam. Om de kennismaking met de kredietverzekeraar nog een beetje extra aandacht te geven is het logo van Euler Hermes dit jaar op de vrijwilligerskleding te zien.

  • Deel dit artikel