“Dit evenement is een fenomeen geworden”

De Rabobank Rotterdam is al lange tijd sponsor en sinds vorig jaar de trotse hoofdsponsor van het CHIO Rotterdam. Elk jaar bedenkt de bank nieuwe creatieve manieren om het oudste topsportevenement van Rotterdam in te zetten in hun relatiemarketing. “We hadden vorig jaar met het EK Dressuur en het CHIO Rotterdam in augustus natuurlijk een fantastische start als hoofdsponsor. Dit jaar borduren we daarop verder en proberen we de unieke mogelijkheden van de accommodatie nog beter uit te nutten,” aldus Mario van der List, Manager Marketing, Communications & Cooperative bij de Rabobank Rotterdam. In de mooie Rabobank loge in de nieuwe Grandstand worden dagelijks tientallen gasten ontvangen. Daarnaast werd er op woensdag een middagprogramma voor kinderen van cliënten georganiseerd met als hoogtepunt de kinderpersconferentie. Speciaal voor de leden van de bank was er op de vrijdag een compleet dag arrangement en verder is de Rabobank als hoofdsponsor alle dagen overal op het terrein zichtbaar. Bijvoorbeeld met de gezellige oranje bankjes die speciaal in het kader van het maatschappelijke thema maakjesterkvoorjebuurt.nl voor de Rotterdamse gemeenschap zijn gemaakt. Met dit initiatief stelt de Rabobank, als ultieme voorbeeld van een coöperatie , in het door de VN uitgeroepen International Year of Cooperatives, iedereen in de gelegenheid om de buurt op te knappen, gezelliger of sportiever te maken.

Na alle activiteiten van de afgelopen dagen is vandaag de absolute topdag voor de Rabobank tijdens dit 64ste CHIO Rotterdam. Maar liefst 1100 gasten worden verwacht tijdens de ontvangst. “We krijgen elk jaar meer vragen ,” zegt Van der List. “Dit evenement is absoluut een fenomeen geworden!”

  • Deel dit artikel