DHL en CHIO Rotterdam, een waardevol partnership

CHIO
JP IMG 0093 CHIO2018 256 Edward GAL GLOCKS ZONIK N O P NED

DHL was een van de partners die een bijdrage heeft geleverd aan de troostpakketjes die onze sponsoren en partners ontvingen op 18 juni, de dag dat het CHIO Rotterdam 2020 eigenlijk had zullen beginnen. Via DHL Parcel kwamen de pakketjes die tot stand gekomen waren met steun van Hotel New York, IVA Groep, Keiretsu Europe, Maison van den Boer, Trichis en Van der Valk Business op juiste plekken terecht. Het CHIO Rotterdam is blij met trouwe partners zoals DHL en DHL kiest ook bewust voor het CHIO Rotterdam, ook in deze tijd. Lees waarom dit zo'n waardevol partnership is.

DHL Parcel heeft sinds de corona lockdown te maken met een enorme volumegroei. De omzet groeide de laatste jaren in Nederland al met jaarlijks zo’n 30 tot 40 procent. Steeds meer consumenten omarmen immers het gemak van thuis winkelen. Sinds de uitbraak van het coronavirus in Nederland en de lockdown die daarop volgde, mijden veel consumenten fysieke winkels en groeit DHL nog veel sneller. Er zijn nu dagen dat DHL 900.000 pakketten aflevert, liefst het dubbele van het volume van vorig jaar rond deze tijd. Samen met marktleider Post-NL bestrijkt DHL 92 procent van de pakketmarkt in Nederland.

CHIO Rotterdam is een kwalitatief hoogstaand event waar DHL Parcel graag relaties ontvangt die geïnteresseerd zijn in paardensport. Dat is een goede gelegenheid om met deze relaties, in een informele setting, contact te hebben en de relatie nog meer te verstevigen. DHL betreurt het dat CHIO dit jaar geen doorgang kon vinden door de COVID-19-maatregelen, dat neemt niet weg dat de logistiek dienstverlener het evenement een warm hart toedraagt en hoopt op en uitkijkt naar een succesvol event in 2021.

  • Deel dit artikel