Daan Adams is ‘zo snel als DHL’

CHIO
NB CHIO221 Ginette vd Kempenhoeve Adams Daan NED DSC1505
Foto: Nils Boeser

Al vele jaren is DHL verbonden aan de paardensport en aan het CHIO Rotterdam. Silke Dornik, Director Multi National Customers at DHL ecommerce, verheugt zich al op het komende 75ste CHIO Rotterdam. Ze is al druk om haar relaties uit te nodigen voor de vrijdag, zaterdag en zondag waarop DHL ontvangsten heeft geboekt.

“Ik kom zelf op Jumping Indoor Maastricht, The Dutch Masters/Indoor Brabant en op het CHIO Rotterdam. Allemaal geweldige evenementen hoor, maar Rotterdam is toch anders. Misschien komt het omdat het outdoor is, maar de sfeer is er gewoon anders, het is chique. In Rotterdam heeft DHL een hospitality ruimte en ontvangen we onze relaties.

We hopen dat de Longines League of Nations op vrijdag weer net zo spannend wordt als vorig jaar. Er zullen dit jaar vast goede teams starten nu het prijzengeld zoveel hoger is in Rotterdam. Dat was in het verleden soms wel een dingetje, want Aken heeft een flinke prijzenpot en is kort na het CHIO, dus voor sommige ruiters erg aantrekkelijk. Met de nieuwe opzet wordt de vrijdagavond vast een hoogtepunt.

Ook op zaterdagavond tijdens de dressuur is het in onze loge altijd bommetje vol. De sfeer is dan ook zo bijzonder.

Verder is het natuurlijk superleuk dat Daan Adams, de 16-jarige ruiter die wij als DHL sponsoren, weer mee doet aan de 2* wedstrijden tijdens het komende CHIO. Vorig jaar was ie er voor het eerst bij en deed het fantastisch. Hij won de openingsrubriek op donderdag en ook nog eens de DHL-rubriek op zondag met zijn paard Ginette van de Kempenhoeve. Mensen noemen hem vaak die jongen van DHL of ik hoor mensen zeggen ‘Die Daan is net zo snel als DHL’.

Wij zijn als DHL al een flinke tijd als sponsor betrokken bij het CHIO Rotterdam en we zijn daar echt trots op. We ervaren het echt als een partnership. We zijn als DHL maatschappelijk ook verbonden aan Werken als een Paard. Zo hebben we met een aantal vrijwilligers van DHL manege de Hazelaar voorzien van een nieuwe bakrand en hebben DHL vrijwilligers in de Werken als een Paard stand afgelopen CHIO heel veel voor het goede doel verkocht.

Kortom, ik heb er weer zin in en als ik het zo hoor, onze relaties ook!”

  • Deel dit artikel