14-10-2010, Sponsors uiterst tevreden over 2010 editie CHIO Rotterdam

De sponsors van de afgelopen editie het CHIO Rotterdam hebben zich uiterst positief uitgesproken.

De sponsors die tijdens de afgelopen editie het CHIO Rotterdam hebben ingezet om hun relaties te ontvangen of het paardensportevenement op andere wijze hebben gebruikt voor marketing of relatiemanagement hebben zich uiterst positief uitgesproken. Zij gaven hun feedback op het 62ste CHIO Rotterdam in een klanttevredenheid onderzoek dat was opgesteld en uitgevoerd door Tevreden, het Rotterdamse bedrijf gespecialiseerd in dit soort onderzoeken.

Sponsors waren vooral enthousiast over de kwaliteit & het niveau van het evenement, de aanblik van het terrein, de samenwerking in de voorbereiding naar het evenement. Voor deze punten kreeg het CHIO dikke achten, soms bijna een negen. Nog altijd een dikke voldoende maar toch ruimte voor verbetering waren er voor bewegwijzering naar de parkeerterreinen en de bereikbaarheid per openbaar vervoer. Daar gaat de organisatie nu mee aan de slag.

Naast de waardering in een score voor de verschillende onderdelen waren er ook spontane, enthousiaste reacties. Bijvoorbeeld van hoofdsponsor LSI project investment: Een goed georganiseerd paardensport evenement met hoogwaardige uitstraling en goed platform voor het ontvangen van zakelijke relaties. Rotterdams visitekaartje. Ook Ernst & Young deelt die mening: Het is echt een evenement waar je bij moet zijn. De sfeer, de ambiance en de mensen zijn geweldig. Het is hét netwerkevent van Rotterdam! Het was weer goed verzorgd. En Argos Oil vraagt zich zelfs af of het nog wel beter kan worden . De ruimte voor verbetering wordt elk jaar kleiner. Als sponsor is dit een van de weinige "events" waar je met een gerust hart naar toe kan.

  • Deel dit artikel