Bent u tevreden over het CHIO? Laat het weten!

Tevreden.nl ontwikkelt onderzoeksplatformen voor klanttevredenheid waarmee klantervaringen in kaart worden gebracht. Enerzijds voor complete branches zoals autobedrijven, kinderopvang, makelaars, apotheken, etc., anderzijds voor individuele organisaties, zoals voor het CHIO.

In samenwerking met het CHIO heeft Tevreden.nl het onderzoeksplatform chio.tevreden.nl ontwikkelt. Met dit onderzoeksplatform wordt het CHIO geëvalueerd en worden resultaten inzichtelijk gemaakt.

Tijdens het CHIO worden door een speciaal team e-mailadressen van bezoekers verzameld. Deze bezoekers ontvangen binnen enkele dagen een vragenlijst waarin zij aan kunnen geven hoe zij het CHIO ervaren hebben. De resultaten van het onderzoek zijn direct inzichtelijk op chio.tevreden.nl. Ook de sponsors, deelnemers, medewerkers en standhouders ontvangen een vragenlijst na afloop van het evenement.

Eventuele verbeterpunten die zijn aangedragen worden meegenomen in de voorbereidingen uitvoering van het volgende evenement. “Laat ons dus weten wat u van het CHIO vond en vul de enquête in!,” aldus Govert Janssen, directeur van Tevreden.nl

Tevreden.nl sponsort het CHIO, omdat zij het een mooi evenement vinden in het Rotterdamse. Behalve het onderzoek laten zij relaties zien dat zij in meerdere branches actief zijn om zo in alle branches de index te worden voor klanttevredenheid.

  • Share this article