Hoofdsponsor nóg meer betrokken

DSC 8230

Het CHIO Rotterdam mag zich gelukkig prijzen met de ondersteuning van en samenwerking met een daadkrachtige hoofdsponsor en een 12-tal sterke legacy partners. Al deze partijen hebben volop meegewerkt aan de aan de voorbereiding van deze jubileum editie. “Het sportieve programma is een gegeven maar wij hebben als team bestaande uit organisatie, hoofdsponsor en legacy partners heel nauw samengewerkt aan de optimale invulling van het evenement,” zegt Mario van der List van de Rabobank Rotterdam.


Tijdens maandelijkse marketing lunches met deze partijen zijn plannen uitgewerkt die nog beter afgestemd zijn op de gasten die het 65ste CHIO gaan bezoeken. “Dat is niet alleen een fijne manier van samenwerken, juist door die samenwerking ontstaat er een win-win situatie voor iedereen,” aldus Van der List.

De Rabobank organiseert dit jaar naast de ontvangsten voor relaties ook een ontvangst voor het personeel van de bank. Coert Beerman, directievoorzitter van Rabobank Rotterdam ontvangt ca. 600 medewerkers dit keer voor de jaarlijkse mid-zomerbijeenkomst met het personeel in het Stroodorp van het CHIO Rotterdam. Een nieuwe dimensie aan de invulling van het hoofdsponsorschap waarbij ook de medewerkers worden aangemoedigd hun Company Pride en de betrokkenheid bij het CHIO Rotterdam uit te dragen.

  • Deel dit artikel